piątek, 12 kwietnia 2013

Arbuzowe szaleństwo czyli Bella Bamba Benefit



Dziś przychodzę z kolejnym różem marki Benefit, a mianowicie Bella Bambą. Z technicznych rzeczy jak wiadomo Benefit jest marką na wyłączność Sephory i róż kosztuje w niej 139 zł, ja swój kupiłam na strawberrynet.com za niecałe 80 zł. Opakowanie jak przystało na Benefit tekturowe w którym mieści się 8g produktu, dodatkowo pędzelek.

Wg. producenta: Rozświetlający puder do twarzy efekt 3D. Róż w 3 wymiarach: rozświetlający, uwypuklający i modelujący kształt twarzy. Omieć kości policzkowe i rozprowadź do nasady włosów tak, aby wydobyć maksymalny efekt trójwymiarowego koloru. I ZWALA Z NÓG!








Bella Bamba ma piękny odcień dojrzałego arbuza, mieni się srebrzystymi drobinkami i ma piękny owocowy zapach. Wg. mnie jest piękna, dużo lepiej nakłada się ją niż Coralistę i dłużej się od niej utrzymuje (bo praktycznie cały dzień). Kolor jest intensywny, bardzo łatwo jest go przenieść na policzki. Bella Bambą można uzyskać zarówno delikatny, jak i matrioszkowy efekt. Problematyczne są w niej jedynie drobiki, jak dla mnie jest ich w niej za dużo przez co średnio mi się widzi nosić ją w dzień, nie jestem jeszcze przyzwyczajona do takiego blasku. Na wieczór jednak jak dla mnie jest idealna.


Benefit Bella Bamba

Benefit Bella Bamba

Benefit Bella Bamba

Benefit Bella Bamba

Porównanie z Coralistą, Dandelionem, Sugarbomb oraz Herva: 

Coralista, Bella Bamba, Dandelion
Coralista, Bella Bamba, Dandelion
Coralista, Bella Bamba, Hervana, Sugarbomb




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...