piątek, 7 czerwca 2013

Zakupy z ostatnich dni: Rossmann -40%, Sephora "Wymień stare na nowe", Truskawa i inne ;)



Jak wyżej, dziś przychodzę z zakupami ostatnich dni. Mimo ostatniego nawału zajęć, którymi są między innymi sesja i kończenie pracy miagisterskiej, ostatnich promocji nie mogłam sobie odpuścić.
W ramach promocji -40% na kolorówkę i pielęgnację twarzy w Rossmannie zakupiłam dla siebie:

- Tusz Lovely Pump Up Mascara, chyba wszyscy go kupili w ramach tej promocji
- Peeling dla skóry wrażliwej Synergen Wasch-Peeling, zawsze go chciałam spróbować
oraz 
- Tonik ogórkowy Ziaja, moja babcia go zawsze stosowała i tak sentymentalnie mnie wzieło na jego zakup,
dodatkowo już tam będąc do koszyka wpadł bloker Ziaji o którym też sporo dobrych rzeczy czytałam i mam nadzieję, że da radę;)


Z kolejną promocją przyszła także Sephora, w ramach akcji "Wymień stare na nowe" możemy wymienić stare, zużyte, przeterminowane, bublowate i jakiekolwiek kosmetyki do makijażu (w tym pędzle) możemy wymienić na -40% zniżki na ich odpowiedniki marki Sephora. Na tą chwilę zakupiłam:

-Podkład mineralny Mineral Loose Powder Foundation,
oraz
- Pędzel Sephora Professionnel nr 45 do podkładu mineralnego i płynnego,
zamierzam tam jeszcze wrócić napewno po strugaczkę i możliwe, że wybiorę sobie jakieś cienie do powiek, zastanawiam się też nad rozświetlającym korektorem. Dodam także, że w zamian za zniżkę oddałam jakiś 10 letni rozświetlacz z Avonu i pacynkę.


Jakoś niedawno otrzymałam też maila z Truskawki informującego o 20% zniżce na kosmetyki do makjażu, miałam dodatkowo też jakąś zniżkę lojalnościową, toteż postanowiłam wreszcie zakupić róż Narsa. Już od dawna myślałam nad jego zakupem, zastanawiałam się nad 3 kolorami: Gina, Gilda i Exibit A, ostatecznie wybrałam Gildę.


I na koniec zakupy nie promocyjne: 

- Samoopalacz Lavera Sun Sensitiv,
- Samoopalacz do twarzy Collistar Face Magic Drops Self Tanning Concentrate,
oraz
- Korektor Mac Pro Longwear w odcieniu NW15.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...