środa, 27 lutego 2013

Benefit błyszczyk Dandelion Ultra Plush- Feelin' Dandy

Benefit Dandelion Ultra Plush

Dziś kolejny element zestawu Feelin' Dandy: błyszczyk do ust Dandelion zainspirowany różem do policzków o tej samej nazwie. Kosztuje on w Sephorze 75 zł, a w oryginalnym opakowaniu jest go 15 ml. Ja posiadam miniaturę o pojemności 6,5 ml.


Benefit Dandelion Ultra Plush

 Producent opisuje jego kolor jako delikatny perłowy róż, dla mnie ma on też w sobie domieszkę lekkiej brzoskwinki. Na ustach nie daje krycia, delikatnie je rozjaśnia w moim przypadku. Posiada delikatne drobinki, daje efekt mokrych ust. Trwałość ma zadowalającą, ale nie wybija się jakoś ponad przeciętną w tym względzie, na ustach zachowuje się dobrze, nie klei się, równomiernie się ściera. Forma aplikacji jest nieco uciążliwa z uwagi na to, że trzeba go aplikować prosto z tubki przez "dziubek"(wolę błyszczyki z pędzelkiem). Ma bardzo ładny delikatny, słodki zapach- waniliowy, brzoskwiniowy (za każdym razem jak go wącham mam inne odczucia)? tak mi się wydaje.




Benefit Dandelion Ultra Plush

Benefit Dandelion Ultra Plush

Benefit Dandelion Ultra Plush

Benefit Dandelion Ultra Plush


Na ustach:


Benefit Dandelion Ultra Plush







2 komentarze:

  1. Zdecydowanie mam ochotę na ten zestaw i nawet błyszczyk wygląda zachęcająco, choć generalnie ich nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też nie przepadam za błyszczykami, ale ten mi nawet przypadł do gustu (głównie za zapach;))

    OdpowiedzUsuń

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...