niedziela, 30 grudnia 2012

Zakupy w Sephorze -30% i malutki zakup z Natury



Dziś przedstawiam moje zakupy z Sephory i Natury. Jak co roku między świętami a sylwestrem w Sephorze możemy zakupić wszystkie produkty do makijażu z 30% zniżką.
Skorzystałam i zakupiłam z tej okazji:

  • Zestaw Benefit Feelin' Dandy-  w którym znajdziemy 4 miniaturki kosmetyków Benefit m.in różu i błyszczyku Dandelion od których została zaczerpnięta nazwa zestawu- chciałam kupić pełnowymiarowy High Beam, ale niestety już nie było;/
  • Kredkę Sephora Waterproof Jumbo Liner w kolorze nr. 05 Beige- bo naczytałam się samych dobrych opinii na ich temat
  • Kredkę Sephora Flashy Liner Waterproof w kolorze nr. 14 Flashy Taupe- bo podobno ten odcień ładnie podkreśla zielone oczy


w Naturze z kolei wkońcu pojawiła się długo oczekiwana kolekcja limitowana Catrice: spectaculART z której zakupiłam:


  • cień do powiek Catrice PURE CHROME w kolorze: Artfully Lustrous- pragnęłam go od kiedy zobaczyłam zdjęcia kolekcji w internecie


Myślę, że wrócę jeszcze  do Natury po zestaw kępek rzęs i złoty top coat. Nie wykluczone też, że jeszcze odwiedzę Sephorę;)



Ah i zapomniałabym w Sephorze jako gratis dostałam 3 próbeczki, co jest chyba nie lada wydarzeniem bo zwykle po świętach jest to niemożliwe. Próbkami tymi są:

- wygładzająco- matujaca baza Sephora 1,5 ml
- krem pod oczy- Clinique Repairwear 1 ml
- krem-żel odwracający skutki starzenia się skóry Biotherm Skin Vivo 1 ml




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...