poniedziałek, 14 stycznia 2013

Benefit Cha Cha Tint



Dziś przychodzę z kolejnym produktem marki Benefit, jest nim jak widać na załączonym obrazu Cha Cha Tint, a więc produkt 2 w 1 róż do policzków i farbka do ust, choć ja go używam jedynie jako różu. 
Cha Cha Tint w Sephorze kosztuje 149 zł i za tą cenę otrzymujemy 12,5 ml produktu w fikuśnym opakowaniu. Produkt jest ważny 12 m-cy od otwarcia, jest bezzapachowy.
Opakowanie to po protu buteleczka która przypomina lakier do paznokci, a produkt z niej wydobywamy pędzelkiem:


Benefit Cha Cha Tint

W opakowaniu otrzymujemy też obrazkową "instrukcję obsługi" różu;)


Benefit Cha Cha Tint

Mówi ona, iż należy przy użyciu pędzelka delikatnie zrobić na policzku trzy paski, a następnie szybko rozetrzeć je palcem. Dla lepszego efektu czynność powtórzyć. Według mnie metoda ta się nie sprawdza bo nie jesteśmy w stanie nawet odłożyć pędzelka do buteleczki i już jest za późno. 
Ja nakładam Cha Cha Tint na 2 sposoby:
1) nabieram odpowiednią ilość tintu prosto z pędzelka na palec i rozcieram na policzku
2) pędzelkiem nakładam trochę tintu na rękę a następnie z ręki nabieram na pędzel do różu i rozcieram na policzku
Producent zaleca nakładanie tintu również na usta, ja po nałożeniu go na usta czuje duży dyskomfort, ściągnięcie i momentalne wysuszenie, dlatego tego nie robię.

Tak wygląda tył buteleczki:


Benefit Cha Cha Tint

Natomiast tak Cha Cha Tint prezentuje się na skórze:


Benefit Cha Cha Tint

Benefit Cha Cha Tint

Benefit Cha Cha Tint

 Efekt zbyt późnego roztarcia, można naprawdę sobie zrobić krzywdę:


Benefit Cha Cha Tint- po lewej roztarty odpowiednio szybko,
po prawej z opóźnieniem ;)

Według mnie róż pięknie się prezentuje, jest to mój ulubiony tint, kolor bardzo ładnie ożywia buzię. Jest on również bardzo długotrwały. Wystarczy, że opanuje się technikę jego nakładania a naprawdę okazuje się świetnym produktem. Polecam go wszystkim. Jest to mój ulubiony nie pudrowy róż;)

2 komentarze:

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...