piątek, 18 stycznia 2013

Zakupy w Sephorze + promocja -20% Sephora i Marionnaud

Mimo, że jeszcze nie zakończyły się wyprzedaże ( w moim mieście właściwie dopiero w tym tygodniu zostały wyłożone wszystkie wyprzedażowe produkty) Sephora nie przestaje kusić. Od środy do niedzieli 20 stycznia trwa bowiem promocja -20% na produkty maki Sephora i marek na wyłączność.
Nie mogłam, więc nie skorzystać, oto to co zakupiłam:



Do koszyka wpadły:

- paleta Urban Decay Naked 2- nigdy jakoś bardzo mnie nie przyciągała, jednak pomiędzy świętami a sylwestrem podczas promocji -30% na cały makijaż odezwał się u mnie instynkt łowcy. Niestety nie miałam go wtedy jak wykorzystać bo w mojej Sephorze paletek jeszcze nie było. Odezwał się on znowu, po przeczytaniu wczorajszego sms-a z wiadomością o 20% zniżce, w najmniej spodziewanym momencie, gdy byłam już pogodzona z faktem, że jej nie zdobędę. I co? i mam ją!

- Różo-rozświetlacz do policzków Benefit Fine One One- oglądając wcześniej jego zdjęcia w internecie też jakoś specjalnie mnie nie zachwycał, ale w momencie gdy zobaczyłam jego odcień na żywo na swojej ręce to po prostu oszalałam, piękna, pastelowa morelka!





Do zakupów otrzymałam gratisy:
- tusz do rzęs Sephora Outrageous Volume- 2ml
- serum i krem Sephora
- męski zapach Calvin Klein Euphoria
oraz
- kapsułkę z kremem do kąpieli Sephora



Do 21 stycznia trwa również promocja w Marionnaud: -20% na cały nieprzeceniony asortyment;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...