sobota, 3 listopada 2012

Co kryła paczka od perfumerii Douglas??



Dziś zaprezentuje Wam co kryła paczka którą otrzymałam od perfumerii Douglas. Muszę przyznać, że byłam w szoku, że tak szybko do mnie dotarła, w sobotę otrzymałam maila z prośbą o potwierdzenie danych a już w poniedziałek paczka była u mnie i z samego rana poprawiła mi humor. Ciekawość mnie zżerała, więc czym prędzej zabrałam się za rozpakowywanie. A co tam znalazłam?

Same zobaczcie ;)




Jak widać na załączonym powyżej obrazku do testów otrzymałam perfumy Roberto Cavali oraz Marc Jacobs "Dot" z czego jestem niesamowicie zadowolona, gdyż sama myślałam nad kupnem tej drugiej. Wstępnie mogę zdradzić, że zapachy bardzo mi się podobają, jednakże ich kompletne recenzje zamieszczę w najbliższym czasie;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...