wtorek, 6 listopada 2012

Recenzja Roberto Cavalli EDP



 Kolejna recenzja perfum które otrzymałam do testów od perfumerii Douglas a mianowicie: Roberto Cavalli EDP czyli kolejnej nowości zapachowej na rok 2012.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: różowy pieprz, zielona mandarynka
nuta serca: kwiat pomarańczy, śliwka mirabelka
nuta bazy: prażony bób tonka, benzoes, wanilia




Ten zapach ciekawił mnie bardzo, gdyż w przeciwieństwie do "Dot" Marca Jacobsa nie wąchałam go wcześniej, nie sprawdzałam nawet nut zapachowych, wiec nie wiedziałam czego mam się spodziewać. Gdy powąchałam ten zapach po raz pierwszy od razu poczułam, że jest to zapach luksusowy. Zdecydowanie najlepiej nadający się na jesienne/ zimowe dni, otulający ciepłem, rozgrzewający, słodki, zmysłowy, dość orientalny. Kojarzy mi się z jakąś pełną wrażeń wycieczką po dzikich zakątkach afryki. 
Rzeczywiście jest tu bardzo wyczuwalny różowy pieprz, kwiat pomarańczy i wanilia, zapach jest niezwykle trwały trzyma się na skórze calutki dzień, rozwija się z czasem staje się coraz bardziej wieczorowy.



Co do flakonu to jest on bardzo elegancki, jednak pierwsze co przychodzi mi na myśl gdy widzę jego zatyczkę i wzór na szyjce to safari w afryce. Już po jego wyglądzie można się domyśleć, że będzie to zapach ciężki, orientalny, przepełniony słodyczą.




Według mnie zapach ten sprawdzi się dla kobiet już bardziej doświadczonych, zdecydowanych, wiedzących czego chcą w życiu, pewnych siebie, eleganckich, ale także tajemniczych, zmysłowych, uwodzicielskich. Zapach ten jest z pewnością w stanie pobudzić męską wyobraźnię i jest przeznaczony dla kobiety, która jest tego świadoma.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...