piątek, 16 listopada 2012

Recenzja: Róż TheBalm Hot Mama



Róż do policzków TheBalm Hot Mama, może być używany także jako cień do powiek. Dostępny jest jedynie w sieci perfumerii Marionnaud. Jego koszt to bodajże 54 zł. 




Jest to jeden z 3 róży TheBalm, które posiadam i wszystkie one są doskonale napigmentowane, trzeba uważać przy ich nakładaniu żeby nie przesadzić, są one również niezwykle trwałe, chyba najtrwalsze ze wszystkich moich róży. Jeśli nałożę ten róż rano to wieczorem jak wracam do domu jest on w niezmienionym stanie, co mu się bardzo chwali.






Hot Mama to odcień różo-brzoskwinki z przewaga brzoskwinki, jest bardzo połyskliwy, połyskuje na złoto-brzoskwinkowy odcień i to właśnie ten połysk w nim mi przeszkadza, uwidacznia on rozszerzone pory i podkreśla wszelkie nierówności na skórze. Róż ten jest idealny dla dziewczyn o ciepłym typie kolorystycznym, ale także mających idealnie gładką twarz. 
Ja pozostanę jednak przy matowych różach, bo takie sprawdzają się u mnie najlepiej, ale polecam Hot Mamę głównie ze względu na jej doskonałą trwałość.

Hot Mama

Hot Mama roztarta



Skład:


PS. Odcień Hot Mamy podobno bardzo przypomina Orgasm Narsa, ja jednak nie jestem w stanie tego potwierdzić bo tamtego nie posiadam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...