czwartek, 8 listopada 2012

Herbatka z kwiatka ! ! ! :)




Dziś odejdę od tematu kosmetyków, albowiem wpadłam w zachwyt nad produktem który dziś dorwałam w Biedronce. Mam tutaj na myśli herbatę kwiatową z kwiatem nagietka i jaśminu. Pierwszy raz spotkałam się z takim wynalazkiem, od razu po przyjściu do domu musiałam sprawdzić czy rzeczywiście działa to tak jak pokazano na zdjęciu. I byłam mile zaskoczona.



Jest to herbata zielona, skład jest bardzo fajny: liście herbaty zielonej, kwiat nagietka i kwiat jaśminu. W opakowaniu mamy jedną kulkę z której po zalaniu ma się wyłonić piękny kwiat. Sceptycznie do tego podeszłam, ale muszę powiedzieć, że byłam bardzo miło zaskoczona gdy zobaczyłam efekt po zalaniu i odczekaniu jakiejś minutki. Smak herbaty jest typowy dla herbat zielonych, lekko czuć smak nagietka i jaśminu, dla osób które lubią zieloną herbatę będzie w sam raz. Jej koszt to 2 zł z groszem. 



A teraz zapraszam na efekt:



Myślę, że wygląda to dość efektownie, fajnie można zaskoczyć gości robiąc im taką herbatkę;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...